Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Testování vnitřního prostředí prostřednictvím tepelného manekýna
Ševeček, Jan ; Pokorný, Jan (oponent) ; Fišer, Jan (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce se zabývá měřením vnitřního prostředí prostřednictvím tepelného manekýna Newtona a to zejména z hlediska tepelné pohody. Měření byla provedena v prostředí typické kanceláře a kabiny malého dopravního letadla. Průběh všech událostí a časových konstant v případě měření v kanceláři byl dán reálným provozem v kanceláři, kdy se sled událostí odvíjel od obvyklých úkonů prováděných během dne. Naopak u druhého měření, které probíhalo v maketě malého dopravního letadla, byl průběh událostí i časových konstant proveden dle předem přesně stanoveného plánu. V dalších částech diplomové práce je popsán postup při kalibraci manekýna a následném vygenerování diagramu komfortních zón. Následně jsou porovnány jednotlivé modelové případy a události pomocí diagramu komfortních zón a mediky dle ISO 14505-2.
Hodnocení tepelného stavu prostředí v kabině vozidla pomocí měřicích systémů s ekvivalentní teplotou
Zrůst, Michael ; Šíp, Jan (oponent) ; Fišer, Jan (vedoucí práce)
Se zvyšujícím se množstvím automobilů na silnici, mobilitě lidstva a času stráveným v kabinách vozidel se zvyšuje důležitost na dosažení a udržování tepelné pohody pro pasažéry při dlouhých ale i krátkých cestách. Se vzestupem elektromobilů je snaha snížit spotřebu energie pro ovládání vnitřního prostředí automobilů, k prodloužení dojezdu a případně pro spalovací motory, ke snížení emisí v důsledku udržování tepelné pohody.
Hodnocení tepelného stavu prostředí v kabině vozidla pomocí měřicích systémů s ekvivalentní teplotou
Zrůst, Michael ; Šíp, Jan (oponent) ; Fišer, Jan (vedoucí práce)
Se zvyšujícím se množstvím automobilů na silnici, mobilitě lidstva a času stráveným v kabinách vozidel se zvyšuje důležitost na dosažení a udržování tepelné pohody pro pasažéry při dlouhých ale i krátkých cestách. Se vzestupem elektromobilů je snaha snížit spotřebu energie pro ovládání vnitřního prostředí automobilů, k prodloužení dojezdu a případně pro spalovací motory, ke snížení emisí v důsledku udržování tepelné pohody.
Testování vnitřního prostředí prostřednictvím tepelného manekýna
Ševeček, Jan ; Pokorný, Jan (oponent) ; Fišer, Jan (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce se zabývá měřením vnitřního prostředí prostřednictvím tepelného manekýna Newtona a to zejména z hlediska tepelné pohody. Měření byla provedena v prostředí typické kanceláře a kabiny malého dopravního letadla. Průběh všech událostí a časových konstant v případě měření v kanceláři byl dán reálným provozem v kanceláři, kdy se sled událostí odvíjel od obvyklých úkonů prováděných během dne. Naopak u druhého měření, které probíhalo v maketě malého dopravního letadla, byl průběh událostí i časových konstant proveden dle předem přesně stanoveného plánu. V dalších částech diplomové práce je popsán postup při kalibraci manekýna a následném vygenerování diagramu komfortních zón. Následně jsou porovnány jednotlivé modelové případy a události pomocí diagramu komfortních zón a mediky dle ISO 14505-2.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.